مسافران تور برزیل , این میهن را بیشتر به دلیل وجود بیشه های آمازون می‌شناسند , این سرزمین استوایی یک کدام از لبریز آب ترین و سرسبز ترین کشورهای دنیا است . برزیل که حوزه‌ وسیعی از آمریکای جنوبی را در بر می‌گیرد , از اقیانوس اطلس تا آمریکای شمالی کشیده شده و با کشورهای ; اروگوئه , آرژانتین , پاراگوئه , بولیوی , پرو , کلمبیا , ونزوئلا , گویان , سورینام و گویان نیز مرز است . پایتخت این مرزوبوم برازیلیا اسم داراست و لهجه قانونی آن پرتغالی است . به دلیل موقعیت مساعد آب و هوایی و زمین های نتایج خیز درین مرزوبوم کشاورزی رونق فراوانی دارااست , پس با خرید تور برزیل شاهد فضای سبز فوق العاده و دیده نوازی خواهید بود .
درین مملکت مردمی از چندین تابعیت معاش می نمایند نژادهایی از اروپا , سرخ پوستان ایالات متحده , آفریقا و چه بسا آسیا ولی مذهب اساسی این مرزو بوم کاتولیک است . برزیل از نگاه توریسم و جاذبه های جذاب مضاعف بی نیاز است . بیشه و رودخانه آمازون خویش به تنهایی دنیایی از جالب را مهیا آورده , افزون بر آن آبشار ها و مصنوعات دست‌ساز آدم هم از سایر جاذبه های برزیل میباشند .

همان طور که در صدر گفته شد آمازون از مشهور ترین جاذبه های برزیل است . مساحت بیشه های آمازون 5 . 5 میلیون کیلومتر مربع است که فی مابین 9 مملکت تقسیم شده‌است , ولی بیشتر آن در خاک برزیل قرار گرفته است . بیشه آمازون یکی دارای اسم و رسم ترین بیشه های دنیا است , پس حتما از تور لیدرهای خویش بخواهید شما‌را به آن حوالی ببرند . برای مسافرت با تور توریسم برزیل بدین بیشه استوایی مالامال سر و رمز , شهر جنگلی مانائوس «Manaus» که راس ایالت آمازونس است شایسته ترین مکان به حساب آورده می شود . در‌این شهر تورهای متمایز اجرا می شود که راهنمایان محلی گردشگر ها را به اعماق بیشه رمز به فلک کشیده می‌برند .

ریودوژانیرو دومین شهر بزرگ برزیل است . در ریو , فستیوال‌های بزرگی در خیابان‌ها برگزار می شود وچون هنر خیابانی , رسمی است , این دستور منجر شده‌است که‌این شهر به مستقر بزرگ برای علاقمندان خیابانی علی الخصوص نقاشان و طراحان خیابانی و نگارگری های دیواری در سراسر عالم تبدیل شود و هنرمندان با آزادی و کسب اذن به نگارگری و هنرمندی میپردازند . شایسته ترین زمان خرید تور برزیل زمان‌های برگزاری فستیوال‌ها و کارناوال‌های ریو است .
مجسمه بزرگ مسیح , نشانه شهر ریو است , این تندیس بزرگ‌ترین مجسمه آرت دکو در جهان و پنج‌مین تندیس بزرگ مسیح است . روزمره حدود ۵۰۰۰ نفر از آن مشاهده می‌نمایند .
چرا تور برزیل و ریو دو ژانیرو را گزینش کنیم
ریو یک کدام از بزرگ‌ترین شهرهای ساحلی در دنیاست که مجسمه فوق‌العاده مسیحش و ولی جشنواره‌هاش آوازه اکثری دارااست . شهر ریو در واقع شبه جزیره است و از سه طرف به وسیله اقیانوس اطلس محاصره شده‌است . دیدن طلوع و غروب خورشید و قایق سواری در ریو آدرنالین فراوانی را در شما ترشح میکند .
آبشارهای ایگواسو برزیل یا این که آرژانتین
آبشارهای ایگواسو که دارنده ۲۵۷ آبشار در راهی به درازای ۷/۲ کیلومتر میباشد , واقع شده در مرز برزیل و آرژانتین می باشند . این آبشارها جزء یکی‌از شگفتی‌ها هفتگانه عالم برگیزده گردیده اند و در لیست به جا مانده ارگانیک یونسکو وجود دارا هستند . این مقاله از این جاذبه بی سابقه عالم کلام می گوید و چنانچه میخواهید به برزیل یا این که آرژانتین مهاجرت نمایید , حتما بدین بخشها قشنگ راز بزنید . اما شما می توانید با خرید تور برزیل از این مکان‌ها دیدن فرمائید .
آبشارهای ایگواسو از امتداد رودخانه‌ای با همین نام صورت گرفتته که باطن مرز برزیل یا این که به عبارتی استان پارانا و آرژانتین یا این که به عبارتی استان میسیونز واقع شده‌است . رودخانه توسط این آبشار به دو بخش بالایی و پایینی تقسیم شده‌است . مسیر این رودخانه تا راءس شهر کوریتیبا ( پارانا ) آمده است .

یکشنبه 14 مهر 1398
بؤلوملر : گردشگری,