الکترا پمپ حیات و آبادی

مقاله هایی کاربردی و مفید

چرا باید آی پی ثابت برای ترید استفاده کنیم؟

0 گؤروش
یازار:‌ electropump

آی پی ثابت برای ترید


اگر شما هم مانند بسیاری از ایرانی ها در صدد سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال و خرید و فروش رمز ارزها هستید برای اینکه بتوانید در سایت صرافی های جهانی به ویژه صرافی بایننس به عنوان معتبرترین صرافی بین المللی ، ترید انجام دهید و سود آوری داشته باشید حتما نیازمند یک آی پی ثابت می باشید. حال شاید از خود بپرسید چرا باید آی پی ثابت برای بایننس داشته باشیم؟ به دلیل اینکه ایران در لیست کشورهای تحریم شده از سمت صرافی بایننس می باشد پس داشتن یک آی پی ثابت برای بایننس لازمه کار یک تریدر ایرانی می باشد تا بوسیله آن بتواند موقعیت جغرافیایی خود را مخفی کند.

حتی شما می توانید با خرید آی پی ثابت برای ترید نیز به ترید خود در صرافی ها بپردازید اما باید بدانید که از کجا تهیه کنید!

چگونه می توانیم آی پی ثابت برای ترید داشته باشیم؟

برای داشتن یک آی پی ثابت برای ترید که بتواند نیاز شما را به عنوان یک تریدر بر آورده کند وعلاوه بر مخفی کردن موقعیت مکانی شما آی پی در اختیار شما قرار دهد که به هیچ عنوان تغییر نکند و بطور دائمی و همیشگی تا زمانی که قصد فعالیت در صرافی های خارجی را داشته باشید همان آی پی برای شما باقی بماند و همچنین این آی پی بطور اختصاصی فقط به شما ارائه داده شود  و به هیچ کاربر دیگر بجز شما تعلق نداشته باشد باید یک سرور مجازی ترید از شرکت آذرفا تهیه کنید . سرور مجازی بایننس یا همان سرور مجازی ترید یک کامپیوتر است که بصورت شبانه روزی در دیتاسنترهای کشورهای مختلف قرار دارد. این کامپیوترها مانند کامپیوترهای معمولی ما دارای سخت افزار اعم از رم ، سی پی یو ، هارد و همچنین یک اینترنت پرسرعت از همان کشور می باشند و شما با تهیه این VPS بایننس و متصل شدن به آن ، صفحه دسکتاپ آن کامپیوتر را بر روی صفحه کامپیوتر، لپ تاب، تبلت، یا گوشی موبایل خود می آورید. در واقع با متصل شدن به سرور مجازی بایننس خود درست شبیه این می باشد که از داخل آن کشور در حال ترید در بایننس می باشید و هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد. تا زمانی که VPS بایننس خود را تمدید میکنید آی پی برای شما ثابت می باشد وبه هیچ عنوان تغییری نخواهد کرد.


چطور آی پی ثابت برای بایننس انتخاب کنم؟

چطور VPS ترید انتخاب کنم؟

نکته مهمی که برای انتخاب یک سرور مجازی برای فعالیت در بایننس باید در نظر بگیرید کشوری است که از آن VPS بایننس یا ترید تهیه میکنید. شما باید آی پی ثابت برای بایننس را از کشوری تهیه کنید که خود جزء لیست کشورهای تحریمی نباشد بطور مثال شما نمی توانید  کشور آمریکا یا عراق یا سوریه و… را انتخاب کنید چون این کشورها نیز مانند ایران حق فعالیت در بایننس را ندارند. از جهت دیگر ممکن است کشوری که شما قصدانتخاب آی پی ثابت برای بایننس از آن را دارید جز کشورهایی باشد که بایننس از کاربران آن کشور مدارک احراز هویت درخواست میکند . پس باید به این نکته نیز توجه لازم را داشته باشید. در حال حاضر سیستم صرافی بایننس تنها از کاربران آلمانی در خواست مدارک احراز هویت می کند. مسئله قابل اهمیت دیگر در انتخاب سرور مجازی بایننس منابع سخت افزاری آن می باشد. همانطور که اشاره کردیم VPS بایننس  یک کامپیوتر مانند کامپیوتر معمولی ما می باشد و ما باید برای این کامپیوتر خود منابع سخت افزاری مناسب انتخاب کنیم تا بتوانیم با سرعت مناسب به ترید بپردازیم. برای داشتن یک سرور با کارکرد مناسب شما حداقل به 4 گیگ رم و 2 هسته سی پی یو نیاز دارید اما اگر در ابتدای کار هستید برای شروع کار می توانید 2 گیگ رم و 1 هسته سی پی یو را نیز انتخاب کنید و بعد از مدتی منابع را ارتقا دهید. نکته که باید در این قسمت بیان کنم این است که سخت افزار دستگاه شما اعم از لپ تاب یا گوشی موبایل یا هر وسیله دیگری که با آن قصد اتصال به سرور مجازی خود را دارید هیچ تاثیری بر روی سرعت و کارکرد سرور مجازی بایننس شما ندارد.و حتی سرعت اینترنت شما نیز تاثیری بر سرعت اینترنت VPS شما ندارد شما تنها یک اینترنت بدون قطعی برای ریموت زدن به سرور خود نیاز دارید. نکته انتهایی که باید مد نظر قرار دهید انتخاب شرکتی می باشد که از آن سرور مجازی انتخاب می کنید .شرکت آذرفا با داشتن تجربه کافی و تست تمامی سرورهای ترید خود در سایت بایننس می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.


چرا آی پی ثابت برای بایننس تهیه کنم؟

آیا براحتی می توانم با VPS بایننس خود کار کنم؟

حتما این سوال در ذهن شما پیش می آید که پس از خرید VPS از شرکت آذرفا برای داشتن یک آی پی ثابت برای بایننس چطور باید ازآن استفاده کنم؟ آیا کار کردن با آن کار راحتی است؟ محیط سرور مجازی بایننس من چگونه است؟ آیا در هر لحظه از شبانه روز می توانم با آن کار کنم؟


در پاسخ به تمامی سوالات شما با ید توضیح دهم که پس از خرید آی پی ثابت برای بایننس و انتخاب  سرور مجازی ترید خود از سایت وب داده و انجام دادن عملیات پرداخت از طریق درگاه پرداخت ، برای شما یک ایمیل حاوی آی پی ثابت شما نام کاربری و رمز عبور همراه با بسته آموزش اتصال به سرور مجازی ترید از طریق لپتاب و  گوشی موبایل ارسال خواهد شد. با وارد کردن اطلاعات در نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن شما به VPS  بایننس خود متصل خواهید شد و یک صفحه دسکتاپ بر روی گوشی موبایل و یا لپتاب شما باز خواهد شد و شما اکنون از داخل این دسکتاپ مرور گر را باز کرده و سایت صرافی بایننس یا هر صرافی دیگر که قصد ترید در آن را دارید باز می کنید. قابلیت نصب انواع نرم افزارها بر روی صفحه دسکتاپ VPS بایننس وجود دارد . شما در هر ساعت شبانه روز میتوانید به آسانی به سرورمجازی ترید خود که از سایت آذرفا تهیه کرده اید متصل شوید و براحتی  با آن کار کنید.


دوستان عزیز در این مقاله قصد داشتیم برای شما شرح دهید که برای فعالیت در بایننس  چرا باید آی پی ثابت برای بایننس داشته باشیم؟ و چگونه می توانیم این آی پی ثابت برای بایننس را تهیه کنیم ؟


اگر قصد تهیه یک آی پی پایدار و همیشگی که فقط به شما اختصاص داشته باشد و بدون هیچ گونه خطر و ریسک بسته شدن حساب با خیال راحت به ترید در صرافی بایننس و دیگر صرافی ها بپردازید ، مقاله آموزش خرید سرور مجازی ترید را در سایت آذرفا مطالعه بفرمایید.

ترید را در سایت آذرفا مطالعه بفرمایید.

آردینی اوخو
جمعه 29 بهمن 1400
بؤلوملر : نیازمندیها,

فیلتر شکن چیست و چگونه کار می کند؟

0 گؤروش
یازار:‌ electropump

فیلتر شکن چیست؟

تقریبا میتوانم بگویم 95% کاربران اینترنت در ایران برای دسترسی به سایت های مسدود شده از فیلتر شکن استفاده میکنند.

حال این فیلتر شکن چیست که در قلب کامپیوتر کاربران اینترنت ایرانی جای باز نموده؟ تعریف عموم مردم از فیلتر شکن برنامه ای میباشد که دسترسی به سایت های فیلتر شده را مهیا میکند. اما واقعاً کار فیلتر شکن فقط برطرف نمودن محدودیت های اعمال شده از سوی ISP های ایران میباشد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این موجود مرموز یعنی فیلتر شکن آشنا شویم.

فیلترینگ سایتها چگونه اعمال میشود؟

همانطور که در ویندوز برای امنیت بیشتر نیاز به وجود Firewall میباشد در شبکه های اینترنت هم برای افزایش امنیت از Firewall استفاده میکنند.

کار اصلی Firewall مسدود سازی ارتباطات بدون مجوز میباشد. پس هر ISP برای افزایش امنیت کاربران خود نیاز به استفاده از Firewall دارد. و بهتر است بدانید همین Firewall ها هستند که ارتباط شما را به یک سایت خاص محدود (فیلتر) میکنند.

فیلتر شدن سایتها توسط Firewall انواع مختلفی دارد که یکی از آنها بستن Port و IP Address سایت میباشد. یکی دیگر مسدود نمودن دسترسی به دامنه سایت است. یکی دیگر فیلتر شدن سایتها که دارای کلمات تعریف شده در Firewall ها میباشند. و … پس به طور کلی فرایند Filter شدن سایتها توسط Firewall سرویس دهندگان اینترنت (ISP) انجام میشود.

فیلتر شکن چیست؟

اگر بخواهم فیلتر شکن را توضیح دهم اول باید بگویم که کلا کلمه “فیلتر شکن” اشتباه است و اصلا دانلود فیلتر شکن برای رفع محدودیت های اینترنت ساخته نشده. بلکه با گذشت زمان و ایجاد محدودیت ها از آن با نام فیلتر شکن و برای رفع محدودیت های اینترنت استفاده شد.

فیلتر شکن ها در واقع سرویس های Tunneling میباشند که از پروتکلهای ایمن (همانند L2TP/IPSec) برای ایجاد یک کانال امن در بستر اینترنت استفاده میکنند. حال دلیل اصلی ساخت این سرویس ها و پروتکل ها چه میباشد؟

همانطور که میدانید شبکه اینترنت به کلیه کشورها و شهرهای دنیا متصل میباشد و بیش از سه میلیارد کاربر در سراسر دنیا از اینترنت استفاده میکنند. پس نا امن بودن اینترنت یک امر اجتناب ناپذیر میباشد. چرا که هر فردی با اندکی دانش در زمینه تست نفوذ میتوانید به سادگی شروع به Analyze نمودن شبکه کند و اطلاعات کاربران را به تاراج برد. اینجاست که کمپانی ها و شرکت ها برای ایجاد ارتباط با دیگر شعبه ها خود نیاز به یک ارتباط امن پیدا میکنند. تا امنیت اطلاعات محرمانه خود را حفظ کنند. پس نیاز به یک سرویس امن همانند این نام مجاز نمی باشد است. همان که از آن به عنوان فیلتر شکن این نام مجاز نمی باشد یاد میشود.

سرویس این نام مجاز نمی باشد چگونه کار میکند؟
How-این نام مجاز نمی باشد-Workنمیخواهم به جزئیات کار این نام مجاز نمی باشد بپردازم چرا که نحوه کارکرد این نام مجاز نمی باشد شامل حداقل بیست صفحه مقاله میباشد. پس بگذارید به زبان ساده بگویم. این نام مجاز نمی باشد با ایجاد یک Tunnel یا کانال امن در بستر اینترنت سیستم شما را به این نام مجاز نمی باشد Server متصل میکند تا شما بتوانید از منابع شبکه این نام مجاز نمی باشد Server استفاده کنید.

یعنی سایتهای که سرویس این نام مجاز نمی باشد را برای رفع فیلترینگ میفروشند ابتدا شما را با یک کانال ایمن شده از پروتکلهای امن (PPTP – L2TP/IPSec) به سرور های خود متصل میکنند سپس از آنجا شما را به شبکه داخلی خود که اینترنت میباشد متصل میکنند. به همین صورت کلیه محدودیت های اعمال شده توسط ISP ها دور زده میشود. چرا که حالا دیگر از کشور دیگری به اینترنت متصل شده اید.

سرویس غیر مجاز می باشد چگونه کار میکند؟

بله درست است فیلتر شکن ها انواع مختلفی دارند و سرویس این نام مجاز نمی باشد فقط یکی از آنها میباشد. پس بگزارید یکی دیگر از این سرویس ها را که غیر مجاز می باشد نام دارد بررسی کنیم.

کار غیر مجاز می باشد هم تقریبا همانند این نام مجاز نمی باشد میباشد. در اصل از سرویس غیر مجاز می باشد برای مخفی ماندن کاربران شبکه داخلی از متجاوزان شبکه خارجی (اینترنت) استفاده میشود.How غیر مجاز می باشد Work نه برای رفع فیلترینگ بلکه برای افزایش امنیت کاربران شبکه داخلی. هنگامی که از سرویسهای غیر مجاز می باشد استفاده میکنید ابتدا داده ها Encapsulate شده و به غیر مجاز می باشد Server متصل میشود. سپس از کارت شبکه دیگر غیر مجاز می باشد Server به اینترنت متصل میشود. که باعث میشود کلیه محدودیت های اعمال شده توسط ISP ها دور زده شود. معمولا اکثر سرویسهای رایگان فیلتر شکن همان غیر مجاز می باشد میباشند.

آیا فیلتر شکن ها امنیت دارند؟
اینکه آیا فیلتر شکن ها ایمن میباشند یا خیر، بسته به نحوه استفاده شما دارد. همانطور که گفتم هنگامی که از یک فیلتر شکن مثل غیر مجاز می باشد یا این نام مجاز نمی باشد استفاده میکنید. ابتدا به سرو همان سرویس متصل شده، پس کلیه اطلاعاتی که رد و بدل میشود توسط آن سرور قابل رویت میباشد. اگر دیده شدن اطلاعات شما برای صاحبان سرورهای فیلتر شکن اهمیت نداشته باشد. پس امنیت اطلاعات شما تامین است. در غیر اینصورت استفاده نکنید بهتر میباشد.

استفاده از پروتکل HTTPS در حین استفاده فیلتر شکن
اگر برای دور زدن تحریم بعضی از سایتها ناچار به استفاده از این نام مجاز نمی باشد یا غیر مجاز می باشد های عمومی شدید. سعی کنید وارد سایت های شوید که از پروتکل HTTPS استفاده میکنند. چرا که استفاده از پروتکل HTTPS ارتباط شما را با وب سرویس مقابل در برابر نفوذ متجاوزان تا حدی ایمن میکند.

نظر شما درباره فیلتر شکن چه میباشد؟ در صورت داشتن هرگونه سوال یا انتقاد نووا بلاگ را از محبت خود محروم نکنید.

آردینی اوخو
جمعه 29 بهمن 1400
بؤلوملر : آموزشی,