هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل سه ستاره اسپادانا در کیش، سال 1379 تاسیس شده و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات بروزتر و بیشتری به آن اضافه شد. این هتل با هزینه پایین، بیشتر مناسب افرادی است که در سفر خود به کیش نمیخواهند هزینه زیادی کنند و دسترسی نزدیک به ساحل داشته باشند، به خصوص پلاژ مخصوص بانوان. هتل به شکل ویلاهای یک طبقه است که چندین پله دارد. لابی هتل به امکانات، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمازخانه و اینترنت رایگن مجهز بوده و کارکنان آن با زبان های انگلیسی، عربی و فارسی میهمانان و توریست های تور کیش را پذیرش میکنند. خانواده ها با قیمت و هزینه کم میتوانند این هتل را انتخاب کنند تا علاوه بر هزینه کم، به مراکز خرید خوب کیش، سالن بولینگ مریم و ساحل نزدیک باشند. از دیگر امکانات هتل اسپادانا برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری کیش، پارکینگ، صندوق امانات، رستورانی با ظرفیت 450 نفر و سیستم تهویه هوا و ... میباشد.

هتل اسپادانا کیش

اتاق های هتل اسپادانا کیش

این هتل سه ستاره، همانطور که در عکس مشاهده میکنید به شکل ساختمان ویلایی یک طبقه بوده و حدودا 79 اقامتگاه برای میهمانان دارد. همینطور سوئیت ها یک نفره تا پنج نفره همراه با خدمات خانه داری برای کسانی که طولانی مدت اقامت دارند نیز ارائه میدهد. این 79 اتاق و سوئیت هتل اسپادانا کیش دارای امکانات داخلی مثل مبلمان، میز ناهار خوری، اینترنت، تخت، تلوزیون، تلفن، مینی بار و سرویس دهی شبانه روزی میباشد. با اقامت در سوئیت ها هتل اسپادانا کیش اقامتی راحت و خوب خواهید داشت و حس میکنید در خانه خودتان هستید.

اتاق های هتل اسپادانا کیش

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل اسپادانا کیش

رستوران های هتل اسپادا تا 450 نفر ظرفیت داشته و هر غذا و نوشیدنی که بخواهید برایتان سرو میکند. همینطور کاف های آن بهترین شیرینی ها را دارد. هتل اسپادانا کیش برای امکانات تفریحی خود فضای سبز، چایخانه ها و سفره خانه های سنتی با آلاچیق را ارائه میدهد. 

پنجشنبه 6 تیر 1398
بؤلوملر : گردشگری,