هتل مجلل لوشاتو پرستیژ، هتلی 5 ستاره است که 45 کیلومتر از شهر آنتالیا و 2 کیلومتر از شهر لاک مکانتیک فاصله دارد. این هتل به عنوان یکی از زیباترین و بهترین هتل های منطقه ساحلی شناخته می شود، هتل لوشاتو پرستیژ از نظر سبک معماری شباهت زیادی به کاخ های افسانه ای دارد. مهمانان با اقامت در این هتل، می توانند از ساحل اختصاصی آن نیز بهره ببرند و  سفری خوش و به یاد ماندنی داشته باشند.

هتل لوشاتو پرستیژ منطقه کمر آنتالیا

هتل لوشاتو پرستیژ ، دارای 400 اتاق با امکاناتی بی نظیر برای مسافران گرامی می باشد. مهمانان می توانند با اقامت در این اتاق های لوکس، آرامش را به خود هدیه کنند. امکاناتی همچون اینترنت پر سرعت بی سیم، سیستم تهویه هوای مطبوع، حمام با کلیه وسایل بهداشتی، دستگاه قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان شیک، رادیو، صندوق الکترونیکی امن و پنجره هایی بزرگ و قدی که امکان تماشای طبیعت زیبای بیرون را فراهم می کند، در اتاق های این هتل در اختیار مهمانان می باشند.

هتل لوشاتو پرستیژ منطقه کمر آنتالیا

جالب است بدانید که 10 رستوران 6 کافه بسیار لوکس در هتل لوشاتو پرستیژ وجود دارد که مهمانان می توانند از تنوع غذایی آنها لذت ببرند. همچنین گردشگران می توانند انواع غذاهای خوش طعم چینی، ژاپنی، ایتالیایی، ترکی، فرانسوی و دریایی را در فضای آرامش بخش و زیبای این رستوران ها میل کنند. همچنین مهمانان می توانند در خواست دهند تا غذا در درون اتاقشان آورده شود.

هتل لوشاتو پرستیژ منطقه کمر آنتالیا

بهترین امکانات رفاهی و تفریحاتی را که می توان از یک هتل عالی انتظار داشت، در این اقامتگاه  خواهید یافت. در هتل لوشاتو پرستیژ چندین استخر سر پوشیده و روباز وجود دارد و اتاق های سونای هتل نیز در هر لحظه آماده ارائه خدمات ماساژ می باشد. شما می توانید در مرکز اسپای هتل از آرامشی وصف نشدنی را تجربه کنید. همچنین باید بدانید که در ساحل اختصاصی هتل امکاناتی برای انجام ورزش های مهیجی همچون چتر بازی وجود دارد.

هتل لوشاتو پرستیژ منطقه کمر آنتالیا

از جمله خدمات عمومی ارائه شده در این هتل می توان به صندوق امانات، پارکینگ عمومی رایگان، خدمات حمل و نقل فرودگاهی، میز پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ در ساختمان اصلی و فضای باز هتل، کافی نت، سروس اتاق، بوفه صبحانه، خدمات پزشکی، خدمات سالن زیبایی اشاره کرد. همچنین در لابی هتل نیز مهمانان می توانند نوشیدنی میل کرده و از موسیقی زنده پیانو لذت ببرند.

هتل لوشاتو پرستیژ منطقه کمر آنتالیا

لازم به ذکر است که پارک ملی مونت مگنتیک، واقع در 45 کیلومتری هتل لوشاتو پرستیژ، گزینه ای عالی برای گذراندن لحظاتی خوش به همراه دوستان و خانواده می باشد اگر در سفر خود به ترکیه در این هتل اقامت داشتید حتما بازدید از این پارک داشته باشید. در این پارک بی نظیر و زیبا، می توانید انواع گونه های جانوری و گیاهی را مشاهده کنید و از طبیعت بکر و روح انگیز آن لذت ببرید.

هتل لوشاتو پرستیژ منطقه کمر آنتالیا

همچنین، اگر به ورزش شاد و هیجان انگیز گلف علاقه دارید و در آن حرفه ای هستید، می توانید سری بزنید به باشگاه گلف شهر لاک مگانتیک که در 3 کیلومتری این هتل واقع شده.  توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به این هتل در تور آنتالیا ممنوع است. 

دوشنبه 3 تیر 1398
بؤلوملر : گردشگری,