هتل گالریا 12 بانکوک تایلند : هتل چهار ستاره گالریا دوازده، یک هتل معمولی نیست. این هتل به گونه ای طراحی شده و خدمات و امکانات مدرنی که ارائه داده است باعث شده تا تمام نیازهایی که در سفر تور ارزان تایلند خواهید داشت، نیازهای تفریحی و ضروری را برای شما فراهم کند. کارکنان و خدمه هتل گالریا 12 بانکوک تایلند به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و به میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند امکاناتی و خدمات بسیار خوبی مثل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، صرافی، صندوق امانات، محوطه مخصوص استعمال سیگار، پارکینگ اختصاصی رایگان، تاکسی سرویس، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه میدهند.

هتل گالریا 12 بانکوک تایلند

اتاق های هتل گالریا 12 بانکوک تایلند

اتاق ها و سوئیت های هتل گالریا 12 بانکوک تایلند به سه دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های خانوادگی

اتاق ها و سوئیت های هتل چهار ستاره گالریا دوازده، بسیار تمیز بوده و مدرن دکور شده اند. اینترنت بی سیم رایگان در تمام اتاق ها ارائه شده و سرویس دهی به آن به صورت شبانه روزی می باشد. کارکنان هتل گالریا 12 بانکوک تایلند اتاق ها را روزانه و در ساعت خاصی نظافت می کنند. سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار یا یخچال، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق و ... از امکانات مشابه اتاق ها باهم بوده که برای راحتی اقامت توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند ارائه شده اند.

اتاق های هتل گالریا 12 بانکوک تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گالریا 12 بانکوک تایلند

در رستوران لوکس و شیک این هتل چهار ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... ارائه شده و همینطور کافه کنار آن نیز نوشیدنی های مختلف گرم و سرد به همراه دسرها و اسنک های خوشمزه به عنوان عصرانه برای میهمانان و توریست ها آماده می کند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان و توریست ها میتوان به سالن بدنسازی، استخر روباز در حیاط که میهمانان میتوانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند، اتاق بازی برای کودکان، باغ، زمین فوتبال، زمین تنیس، و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل گالریا 12 بانکوک تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل گالریا 12 بانکوک تایلند

از این هتل چهار ستاره تا مراکز خرید و ایستگاه مترو فاصله بسیار کوتاهی بوده و میهمانان میتوانند با چند دقیقه پیاده روی به این مراکز برسند. از فرودگاه بین المللی بانکوک تا هتل گالریا 12 تنها سی دقیقه با ماشین فاصله است.

جمعه 17 خرداد 1398
بؤلوملر : گردشگری,