الکترا پمپ حیات و آبادی

مقاله هایی کاربردی و مفید

کانال تلگرام دانلود آهنگ جدید ایرانی و خارجی

0 گؤروش
یازار:‌ electropump

کانال تلگرام دانلود آهنگ جدید

به شما می خواهیم بهترین کانال موزیک رو معرفی کنیم که بتونید تو تلگرام بهترین کانال موزیک که همیشه آپدیته و جدید و قدیمی از ایرانی و خارجی داخلش قرار می گیره بهتون معرفی کنیم.

بر این اساس کانال تهران موزیک ایجاد شد امیدواریم بتوانیم بهترین آهنگ ها را در کمترین زمان خدمت شما ارسال نماییم.

برخی از امکانات کانال تلگرام تهران موزیک :

1.دریافت روزانه ی و لحظه ای آخرین آهنگ های جدید ایرانی
2. جدید ترین عکس ها و پوستر های خوانندگان مطرح ایرانی
3. زندگی نامه ی خوانندگان
4. دریافت موزیک ویدئو های محبوب
5.ارسال ترانه های قدیمی و ماندگار
6.ارسال متن ترانه ها
7.ارسال عکس و کاور آهنگ ها
8.اخبار جدید آهنگ و موسیقی پارسی
.
.
همه و همه، در کانال تلگرام تهران موزیک
پس چرا منتظرید؟! روی لینک زیر کلیک کنید و به ما بپیوندید:

.

https://t.me/tehranmusic2020

.

و یا در نرم افزار تلگرام به این آی دی پیام دهید :

tehranmusic2020@

پس از باز شدن صفحه گزینه join را انتخاب کنید

برای استفاده از این امکان منحصر بفرد نرم افزار تلگرام شما باید بروزرسانی شود و آخرین ورژن نرم افزار تلگرام را داشته باشید

آردینی اوخو
شنبه 27 اردیبهشت 1399
بؤلوملر : نیازمندیها,

4 ماده شیمیایی پر کاربرد

0 گؤروش
یازار:‌ electropump

چهار ماده شیمیایی که کاربردهای زیادی دارند کدامند ؟

اسید سولفونیک و تگزاپن

شعار هر ثمر شوینده ای پاک کنندگی است و برای تأمین این ویژگی، این محصولات بایستی حاوی برخی مواد شیمیایی تحت عنوان سورفکتانت یا مواد فعال سطحی باشند تا هم نفوذ کف کنندگی و هم خاصیت شویندگی را بوسیله دشت بدهند. سورفکتانت ها همچون تگزاپن و اسید سولفونیک به دلیل ساختار مولکولی ویژه ای که دارند می توانند چربی ها را در خود محلول کرده و آلودگی و چربی را از محیط غسل خارج کنند. سورفکتانت های مختلفی در دنیا تولید شده و در انواع محصولات شوینده مورد مصرف قرار می گیرند. چنانچه لیبل یا برچسب یک مایع ظرفشویی یا شامپو را مطالعه کنید، خواهید دید که فدایی از مواد موجود در این لیبل ها، در بیشتر محصولات شوینده بود دارند.

به عنوان شهید سدیم لوریل اثیر سولفات که با اشتهار تجاری تگزاپن شناخته می شود، سورفکتانتی پرکاربرد است که در اکثر فرمولاسیون های شامپوها، ابگونه دستشویی، مایع ظرفشویی و خیلی موارد دیگر کاربرد دارد. تک دیگر، آلکیل بنزن سولفونیک اسید است که در بازار مواد کیمیایی ذیل معروفیت اسید سولفونیک شناخته می شود. این دو ماده سوا لبریز کاربردترین موادی هستند که داخل صنایع شوینده داخل انواع فرمولاسیون ها مورد کاربرد صبر می گیرند. شاید تو هر شوینده ای که تو دسترس شما باشد، حداقل یکی از اینها استفاده شده باشد. در این نوشتار می خواهیم به تجسس خواص و فردی های این دو سورفکتانت بپردازیم.

تگزاپون (تگزاپن) چیست؟


تگزاپن یا سدیم لوریل اتر سولفات یک سورفکتانت آنیونیک به خشکی امدن محور الکل چرب ۱۲ و ۱۴ کربنه می باشد. این الکل چرب که عمدتاً در مالزی با منشأ گیاهی تولید می شود، پس از ورود بوسیله ایران درون پتروشیمی شازند اتوکسیله می گردد. اتوکسیلاسیون باعث اضافه پایداری کف و بهبود سازگاری آن با پوست دست می گردد. پس از اتوکسیله کردن الکل چرب، این الکل متوجه کارخانه های سولفوناسیون می گردد که تعداد انگشت شماری از آنها در درون کشور بود دارد.

این الکل طی پروسه سولفوناسیون با گاز سولفور تری زنگ نفوذ کردن داده و پس از خنثی شدن با سدیم هیدروکسید تبدیل به سدیم لوریل اتر سولفات، تگزاپن یا تگزاپون می گردد. تگزاپن سپرده بوسیله این که چه ارج آب داشته باشد، در دو نوع ۷۰ درصد و ۳۰ درصد عرضه می گردد. البته تگزاپن را تو هر غلظتی نمی توان تهیه کرد. به نشانی شهید تگزاپون در انبوهی های بین ۳۰ و ۷۰ درصد بوسیله شدت سفت می شود. داخل حالیکه تگزاپن ۷۰ درصد خمیری و تگراپن ۳۰ درصد نقد شو ویسکوز است و به استراحت سزاوار سرزنش استعمال می باشند.

تگزاپن ماده ای خمیری شکل بوسیله ته رنگ سفید یا زرد کمرنگ است که نفوذ کردن کف کنندگی و پاک کنندگی خوبی دارد. از تگزاپن در طیف وسیعی از محصولات شوینده همچون شامپوها، مایعات دستشویی، مایعات ظرفشویی و … استفاده می شود. از ویژگی های تگزاپن می توان به تاثیر کف کنندگی زیاد آن رمز کرد. از دیگر فردی های تگزاپن می استعداد به خواص شویندگی بیش پرعضله آن، امولسیون کنندگی، ویسکوز دهندگی و پایداری کف آن رمز کرد.

توجه داشته باشید که سدیم لوریل اتر سولفات نباید با سدیم لوریل سولفات که SLS نیز نامیده می شود، اشتباه گرفته شود. یکی از مزایای تگزاپن نسبت بوسیله SLS، تعداد مول های اتوکسیله آن می باشد که باعث کاهش تحریک پوست، مقاومت کف و تنظیم بهتر ویسکوزیته محصول می شود. یکی از مهمترین ویژگی های تگزاپن این است که در ترکیب با لورامید و بتایین و نمک سدیم کلرید، به علیه ویسکوزیته و قوام می دهد، در حالیکه اسید سولفونیک فایده ویسکوز دهندگی یدکی ندارد.



همچنین ارزش تگراپن نسبت به قیمت اسید سولفونیک بسیار بالاتر است. لازم به ذکر است که لورامیدها و بتائین ها در محصولات شوینده بوسیله سرود افزایش پایداری کف و ساختن کف های ریزتر کاربرد می شوند که باعث بهبود عملکرد غسل خواهند شد. لورامید و بتائین توانایی امولسیون کنندگی و پاک کنندگی خوبی نیز دارند.

ماده دیگری که داخل دسته تگزاپن تو ایران شناخته می شود تگزاپن صدفی است. این ماده در واقع ترکیب تگزاپن، آب و ماده ای دیگر بوسیله اشتهار اتیلن گلیکول مونو استئارات و گلیکول دی استئارات است که تو شرایط تولید ویژه منجر به تولید ماده ای سفیدرنگ و صدفی لباس می شود که معمولاً برای ایجاد ظاهری شیک نمدار و زیباتر در محصولاتی همچون شامپوها و مایعات شوینده کاربرد می شود.

اسید سولفونیک چیست؟


اسید سولفونیک یا آلکیل بنزن سولفونیک اسید نوعی سورفکتانت آنیونی به رخساره چیز ابکی ویسکوز قهوه ای طعم جزیی است که با درصد صدق حداقل ۹۶ درصد درون ایران تولید و تک مصرف فراغت می گیرد. همانطور که از شهرت این ماده پیداست، این ماده فایده اسیدی داشته و جذام است و بایستی در مخازن ریختگی نگهداری گردد. ماده مقدماتی اسید سولفونیک، آلکیل بنزن خطی است که در پتروشیمی اصفهان و پتروشیمی کرمانشاه از نفت استحصال می شود. سپس آلکیل بنزن خطی همچون تگزاپن در کارخانه های سولفوناسیون، سولفونه شده و به اسید سولفونیک تبدیل می شود.

آنالیز اسید سولفونیک تولیدی کارخانه های سولفوناسیون اختلاف هایی با یکدیگر دارند که تبعه تدبیر قادر به تمایز این فرق ها هستند. ولی لازم به تذکر است که اکتیو تمامی اسیدهای تولیدی در این کارخانه ها حداقل ۹۶ درصد می باشد.

از جمله کارخانه های قدیمی تولید کننده سولفونیک اسید در ایران کارخانه پاکسان است و اسید سولفونیک پاکسان و تگزاپن پاکسان در ایران زبانزد اختصاص و اختصاصی هستند.

سولفونیک اسید قدرت شویندگی و امولوسیون کنندگی فوقانی دارد که با سایر سورفکتانت ها درون فرمول محصولات شوینده سازوار است. همچنین این سورفکتانت، کم ارزش ترین سنخ سورفکتانت در سراسر دنیاست و تا جاییکه امکان داشته باشد، در فرمولاسیون محصولات شوینده از این ماده استفاده می شود. مثلاً در فرمول مایع ظرفشویی، اسید سولفونیک حدود ۸ تا ۱۸ درصد قابل استفاده است که با سود خنثی شده و تغییر به سولفونات می شود.

لورامید فرایند شیمی

لورامید یا کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید (DEA) با فرمول شیمیایی R-R-N(CO)N CH2CH2OH 2 به عنوان یک عامل تولیدکننده کف، تراکم دهنده، ویسکوز دهنده در صنعتی.

استعمال دارد لورامید سهل وساده ای زرد ته رنگ شفاف و شربت مشابه با بوی منحصر به بی همتا. خویشتن است PH آن درون-حدود 9 11 و در رنج قلیایی صبر. محزون. است است حداکثر آمین آزاد آن 5 درصد، حداکثر میزان اسید چرب آزاد بر حسب لوریک/اسید 5 0 درصد، رطوبت یک درصد و نقطه انجماد آن صفر منصب سانتیگراد بوده و حداقل میزان آمین های خیساندن شده با آن 31.

درصد است این ماده درون گروه مواد کوشا سطحی غیر یونی. راحتی دارد بوسیله این ذهنی که جزء آبگریز این ماده در pH رایج فرآورده های آرایشی و بهداشتی، فاقد وعده.

الکتریکی است: انفراد ها لورامید یک سورفکتانت نانیونیک است که از دی اتانول آمین و اسیدهای چرب کوکو مشتق. شده است کاربرد مهم این ماده بوسیله عنوان افزایش دهنده کف و. ویسکوزیته است لورامید تو سیستم های محور آنیونیک شبیه شامپوها و محلول های غسل و پاک کننده های بدن مصرف. می شود لورامید ویسکوزیته زیاد مطلوب و کف ایستادگی تولید. می نرم حلالیت کاهش یافته و نقطه ذوب دی اتانول آمیدها به طور مطلوبی سرعت انحلال را در جهیز هایی مثل بوگیرهای کاسه توالت، قالب های صابون سنتزی و فرمولاسیون های قرص های مختلف کنترل.

می کند
انواع لورامید لورامید به 4 دسته شاخه:

می شود لورامید
100 درصد لورامید
70 درصد لورامید
50
درصد سویامید

cocamide:

dea کاربردها لورامید در رنج وسیعی از محصولات به فرمان می رود که دربرگیرنده موارد زیر:

می شود داخل شامپوها به عنوان افزاینده ویسکوزیته
و کف درون قالب های مربوط به (حمام کردن شوینده)های سنتزی ، شستشو دهنده های بدن، صابون های چیز ابکی و ژل های مورد استفاده در زیر
گرمابه حمام داخل مواد کمکی در صنعت نساجی به عنوان عامل تمیزکاری و
پشم شوئی تو ضد زنگ ها، تثبیت کننده های لاتکس، ترکیبات آنتی استاتیک، فرمولاسیون های ضد آب، عوامل متوازن
کننده رنگ به عنوان افزودنی واکس
و متحمل امولسیفایر در امولسیون های آب داخل روغن برای اهداف داروسازی
و

کشاورزی انبارش این ماده را در یک مکان تمیز و بی آب. انبار نمایید درب آن را محکم. سپرده نگهدارید دمای نصیحت شده برای انبارداری بین 25 و 35 درجه. سانتیگراد است داخل شرایط مراقبت سفارش شده میوه می تواند تا یک سال. انبار شود مقادیر ریخته شده بر روی زمین را با مقادیر کافی. آب بشویید طی مدت زمان کامل انبارداری کاهش پشیز داخل میزان PH، مقادیر آمین آزاد مشاهده. شده است در صورت اُفت PH استفاده از آن تا زمانی که PH بالاتر از 7 باشد،. بلامانع است از قورت اعطا کردن و (تنفس مستقیم داخل قیافه غلظت بالای آن در محیط استفاده از ماسک) قهری است و همچنان از تماس آن با چشم و پوست و لباس. کف نفس کنید داخل صورت تماس با چشم و پوست به موقع از الزامات پزشکی مفت بهره. مند شوید حداکثر معیار مجاز پشته + سازی 1.

کوکامیدو پروپیل بتائین ( بتایین )

این ماده در آب، اتانول و ایزو پروپانول محلول است ولی داخل چربی های معدنی نامحلول است. معمولاً غلظت های ۳ تا ۲۰ درصد آن کاربرد می شود و با همگی انواع سورفکتانت ها سازگاری دارد.

این ماده یک سورفکتانت آمفوتری است و یک سر آنیونی و یک عادت کاتیونی دارد. خواص کف کنندگی این ماده بسیار مطلوب بوده و کف معتمد و نرمی ساختن می بطی ء. این ماده زیست تخریب ناپذیر است.

کاربردها

کوکامیدو پروپیل بتائین به نعوظ متجاوز وسیع در محصولات مراقبت شخصی و پاک کننده های خانکی به عنوان عامل کف کننده و پاک کننده مصرف می شود.

درون محصولات مراقبت از مو قرین شامپوها و یواش کننده ها و غیره مصرف می شود. این ماده برای تاک ضروری است و باعث تهی سازی بار استاتیک بر روی موها می شود. از وز وز شدن و پراکندگی موی سر تو هوا جلوگیری می یواش و باعث می شود مو خوش حالت شود.
در محصولات حمام و نگهداری از بدن مانند صابون های مایع، شوینده های بدن و ژل ها و کف های حمام و محصولات مراقبت از کودک از این محصول استعمال می شود.
در ترکیبات دئودورانت (بوگیر) و لوسیون های پس از ریش تراشی (افترشیو) استفاده می شود.
در شوینده ها، پاک کننده های سطوح این دشت به دلیل قدرت متجاوز آن تو شستشو و معلق کردن ذرات و جرم ها بیش محبوبیت دارد و تحکیم خوبی نیز در طبق سازنده ها و بیلدرهای شوینده ها و الکترولیت ها و بخش های اسیدی و بازی دارد.
کوکامیدو پروپیل بتایین داخل رخساره ممزوج شدن با سولفات های الکل چرب خواه سولفات های سیاله الکل چرب خواص هم نیروزادی (بدین معنی که خیلی بیشتر از حد مورد نیاز مطلوب و مثمرثمر واقع می شوند) از خود علامت می دهند و ویسکوزیته فرمول را اضافه می دهند.

CAPB تو صنایع مختلف کاربردهای مختلفی دارد:

عامل بازدارنده هوا برای سیمان، سولفات کلسیم متبلور، تخته های دیواری و پاک کننده برای سطوح روغنی درون صنعت سیمان
به عنوان سورفکتانت برای جلوگیری از کف
به عنوان بازدارنده خوردگی درون جهیز های فلزی
امانت بندی

ودیعه بندی های بتایین داخل ایران عمدتا بشکه های دویست کیلویی می باشد. تجارت صدرا شیمی در حال حاضر بتایین با برند فرآیند شیمی را به فروش می رساند.

انبارش

در مکان بی آب و پاکیزه انبارش شود. پشه مواد را ودیعه نگه داشته شود. دمای انبار بایستی بین ۲۵ تا ۳۵ منصب سانتیگراد باشد. داخل کانتینرهای آکبند یا آب بندی شده و در شرایط نصیحت شده جهت انبارش این ماده تا یک سال دوام دارد. مقادیر بیرون ریخته شده را مطابق با مقررات و الزامات آن پاکسازی کنید. از بلعیدن، رابطه با چشم و مناسبت کامل مدت با پوست و لباس خودداری شود. در عارض مناسبت با چشم و پوست به فوریت های پزشکی مراجعه شود. حداکثر مقیاس ارتفاع سازی ۱ + ۱ است.

کوکامیدو پروپیل بتائین (CAPB) و سمیت، اثرات جانبی، بلای ناگهانی ها، اثرات زیست محیطی آن

کوکامیدوپروپیل بتائین یک سورفکتانت آمفوتری است که در مرتبه بندی مواد شوینده در قسمت قسمت کردن آمیدو پروپیل بتائین ها قرار دارد. این ماده از اختلاط روغن نارگیل خام و ۳–دی متیل آمینو مشتق می شود. کوکامیدوپروپیل بتائین که معمولا بتائین نامیده می شود، به طور گشاد بوسیله نشانی یک سورفکتانت و عامل بالا نم ویسکوزیته در محصولات حراست انحصاری و آرایشی بهداشتی استفاده می شود. بتائین قرین با اکثر دیگر عوامل پاک کننده عمل می کند و با چربی ها، آب و چرک مرکب می شود و سپس آب کشی می شود.

دیگر اسامی بتائین عبارتند از:

آمفوتریک L، لوروئیل آمید پروپیل بتائین، ۴۲۹۲-۱۰-۸، سوفتازولین LPB، اوبازولین CAB، لورول آمینو پروپیل دی متیل آمینو استات، ۱-پروپان آمونیوم، N–(N کربوکسی)- N متیل N- N و– N– ((دی-متیل) ۳)۱ اکسودورسیل آمینو ، نمک N -اسیدی بازی، – N – N، N دی متیل N- [دودکانول-آمینو پروپیل) بتائین، – ۲ ۳ دودکانول] آمینو پروپیل دی متیل آزانیوم استات.

و لورول آمید پروپیل بتائین محصولاتی که حاوی کوکامیدو پروپیل بتائین هستند دارای برچسب هایی با مضمون دریافتن زا و مضر، حساس کننده پوست، خورنده و خطرناک. برای هوا زیست می باشند با این وجود، گاهی «بر» روی فدایی «محصولات لیبل غریزی» و خواه مواد. محور نارگیل نوشته شده است مصرف این ماده همراه با واکنش های حساسیت پوستی است که ناشی از حیات خود کوکائید پروپیل بتائین و ناخالصی های- موجود در آن مشابه ۳ دی.

متیل آمینو پروپیل آمین است درون سال ۲۰۱۲ پس از اینکه کالیفرنیا CAPB را عطارد زا اعلام کرد این ماده (با کوکامید)دی اتانول آمین کوکامید DEA ، محصولی که خراج از اختلاط روغن نارگیل با دی. اتیلن آمین است، جایگزین شد CAPB یا بتائین تو غشای مخاطی حساسیتی را ایجاد نمی کند درحالیکه مدارک و شواهدی بر. نقیض این نظری وجود دارد در مواقع خاص، این آمین ها می توانند تولید. نیتروزآمین های سرطان زا کنند با این حال آزمایش.

های بیشتری باید انجام شود لیستی:

از اثرات جانبی شناخته شده کوکامیدوپروپیل بتایین می تواند موجب حساسیت پوستی و چشمی، خارش، پف و.

اضطراب و احساس سوزش گردد معمولاً: نواحی آسیب پذیر عبارتند از سر،. گردن، دست ها و پاها این ماده معمولاً موجب آسیب های قطعی به چشم و غشا و واکنش های آلرژیکی حاد پوست. را به حیات می آورد CAPB برای موجودات آبی بسیار سمی است و باقیمانده های آن می تواند اثرات منفی تمام مدت بر روی.

ارگانیسم های آبی داشته باشد سیستم های بدن که تحت تأثیر کوکامیدو:

پروپیل بتائین فراغت می گیرند این ماده به شدت بر روی غشا و. چشم تأثیر سلبی می گذارد این ماده می تواند بوسیله اندازه کوکامید DEA که از دیگر مشتقات.

نارگیل است سمیت داشته باشد موادی که ممکن است:

حاوی بتائین کوکامیدو پروپیل باشد محصولات بهداشتی دوش یا محصولاتی که لیبل طبیعی و یا محور نارگیل دارند مقدور است. حاوی کوکامید پروپیل بتایین باشند از این دسته می قابلیت به شامپوها، صابون ها، کند کننده های مو، اسپری مو، خمیر دندان ها، محصولات مربوط به استحمام کودک، محصولات کفی کودکان، حل های لنزهای تماسی، پاک کننده های آرایشی، ژل های گرمابه و دیگر محصولات. پاک کننده پوست اشاره کرد از دیگر مواردی که با بدن مستقیماً شیوه و کار ندارند می توان به محصولات پاک کننده خانگی، شوینده های لباس، مایعات شوینده ظروف و دست، پاک کننده سطوح باطراوت و.

مواد آنتی استاتیک اشاره نمود چطور از کوکامیدو

پروپیل یا بتایین اجتناب نماییم؟ ابد لیبل محصولاتی که می خرید را مشاهده نمایید و چنانچه روی لیبل آن زبان طبیعی تالیف شده است، تو مواد اولیه آن به دنبال اصطلاح بر محور نارگیل. یا کوکامیدو پروپیل بتائین بگردید دیگر اسامی این ماده. درون بالا ذکر شده است هنگامی که در اثر مصرف این ماده حساسیت چشمی ایجاد شد سریعاً چشم را. با آب مفرط غسل دهید چنانچه کهیر خواه اگزمای پوستی خلق شد آن را به. خوبی با آب شستشو دهید داخل عارض بلعیدن به سرعت با. فوریت های پزشکی تماس بگیرید تو صورت مشاهده موارد فوق الذکر مصدوم را به سرعت به نزدیکترین. واحد فوریت های پزشکی ببرید از استفاده محصولاتی حاوی این مواد.

زهردار خصوصاً برای کودکان بپرهیزید البته بایستی در نظر داشت که سمیت این ماده مربوط بوسیله حیات دو جنس آلودگی تو: آن است که عبارتند از (دی) متیل آمینو پروپیل آمین DMAPA و (لورامیدو). پروپیل دی متیل آمین LAPDMA تو صورتی که تراکم این دو نوع ناخالصی به حداقل گویا باشد سمیت.

آردینی اوخو
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399
بؤلوملر : آموزشی,

توصیه‌هایی برای ایجاد محتوای آموزشی و فراموش‌نشدنی

0 گؤروش
یازار:‌ electropump

تولید محتوای آموزشی و عالی

چند ماه پیش، جو Pulizzi یک پست حماسی منتشر کرد، چرا که آموزش یک استراتژی بازاریابی محتوای قدرتمند است: ۱۷ نمونه. مطالعه الزامی، در کتاب من (ا، غذا).

این پست به سبک طولانی نشان می‌دهد که یک فهرست طولانی از نمونه‌های دنیای واقعی از نام‌های تجاری که بر روی وعده بازاریابی محتوی با ایجاد محتوی که مفید است و قطعاً می‌تواند آموزشی تلقی شود را نشان می‌دهد.

این مقاله یک معیار متریک نیست، اما من برای حدس زدن هر کدام از برندها - - ناشر از مزایای طراحی مشتریان و چشم اندازه‌ای نزدیک به آن‌ها با قرار دادن قدرت سود قبل از ارتقا لذت می‌برد.

همانطور که اغلب در مقالات متفکر CMI وجود دارد، کپه‌ای از نظرات که در آن‌ها ریخته می‌شود:

برایان کلارک Copyblogger هیچ کلمه ای را هدر نداد ، با بیان اینکه "بازاریابی محتوا آموزش است." اگر با Copyblogger (و چه کسی نیست؟) آشنا هستید ، می فهمید - این یک بازاریاب محتوا است که به آنچه موعظه می کند عمل می کند.

Tim Danyo از Imagination Media در ادامه گفت: "و بهترین بازاریابان مطالب بهترین معلمان هستند." جو (و جماعت) با صمیمانه پاسخ دادند ، "آمین".

چگونه می توان در آموزش بازاریابی محتوا یک "A" کسب کرد
من به عنوان یک روزنامه نگار مسئول ، من مجبور هستم که همیشه به منابع خود استناد کنم. در حالی که مقاله جو (همراه با اظهارات برایان و تیم) الهام بخش این پست بود ، بخش خوبی از آنچه من قصد دارم برای نوشتن داشته باشم ناشی از مکالمه ای است که با بچه های من ، جینا و لی (به ترتیب 14 و 12 ساله) بدست آمده است. - دو متخصص در زمینه آموزش از دید مشتری (که همه ما می دانیم نقطه ای است که ما بیشتر باید بدانیم).

من به دخترانم توضیح دادم (که عموماً از آیفون های خود به دنبال بحث در مورد آنچه پیرمرد می نویسد) نیستند که به نظر من ، بازاریابان محتوا که از جمع ایستادگی می کنند ، علاقه پایداری به وجود می آورند و می توانند به عنوان حساب شوند. کاتالیزورها برای الهام بخشیدن به تجارب یادگیری بهترین معلمان در صنعت من هستند. سپس ، با توجه به اینکه صریحاً در مورد وبلاگها یا کتابهای الکترونیکی صحبت نکنم ، از آنها خواستم توضیح دهند که چرا آنها اغلب می گویند مدرسه خسته کننده است. آنها بیش از همه یکی بودند.

ما درمورد موارد نادری که مدرسه خسته کننده نیست ، صحبت کردیم - یعنی آنچه که به نظر آنها لازم است این امر هیجان انگیز باشد. بخش اعظم آن مکالمه به ترفندهای کوچکی که معلمان مورد علاقه آنها آستین دارند ، تبدیل شده است.

من به عنوان خالق محتوا ، مطمئن هستم که دوست دارید معلم مورد علاقه مخاطبان خود باشید. بیایید نگاهی بیندازیم که برخی از بینش های جوانی می تواند در مورد درس تبدیل شدن به یک مربی ace - و به این ترتیب ، یک بازاریاب محتوای مؤثر - ارائه دهد.

1. معلمان خنده دار حکومت می کنند

نتایج به اتفاق آراء اتفاق افتاد: دختران من دریغ نکردند که طنز را به عنوان ابزاری آموزشی که برای آنها کار می کند ، استناد کنند. نمونه هایی که سریع و خشم آور ریخته می شوند: یکی از معلمان علوم دوست دارد پیشخوان آزمایشگاه خود را به آتش بکشد. دیگری در تظاهرات از اسلحه باتلاق استفاده کرده است. (مطمئن باشید که مدرسه آنها به اندازه خطرناک نیست زیرا این فعالیت ها ممکن است شما را به اعتقاد شما سوق دهد.)

من به معلمان مورد علاقه خود بازگشتم. آنها نیز خنده دار بودند. شاید استخر ژن کوچک من این نظریه را مطلق نباشد ، اما من گمان می کنم که نمونه بزرگتر هنوز این فرضیه را تأیید می کند: حس شوخ طبعی یک ابزار جدی برای تدریس است.

در مورد چالش های خود در ایجاد محتوا فکر کنید. شما وظیفه دارید مخاطب را درگیر کنید - فشاری که می توانید هنگام پوشاندن مواد خشک برای پوشش آن شدت بگیرید. می توانید آنجا شوخی کنید؟ حکایتی؟ چگونه در مورد کمی استهلاک یا شیرین کاری به نوعی؟

من به شما خواهم گفت ، پس از چند سال گذشته در بسیاری از جلسات کنفرانس و وبینارها شرکت کرده ام ، لیست کوتاه کسانی که به وضوح به یاد می آورم همان مواردی است که من از خندیدن سهم منصفانه ای گرفتم.

2. بگذارید دانش آموزان دستان خود را کثیف کنند

من را مغرضانه بنامید ، اما وقتی 12 ساله ام گفت: "بهترین درسها دستی است." وی در ادامه ادعا کرد که نکات مهم ابزار تدریس هستند.

حالا واقع بین باشیم. به نظر نمی رسد درس های محتوای شما شامل شکاف قورباغه ها یا ایجاد یک پروژه هنری باشد (گرچه آنها خارج از قلمرو امکان نیستند). با این حال ، شما هنوز هم می توانید راه های زیادی برای تزریق لحظه های "اتصال نقاط" به محتوای ایجاد شده پیدا کنید.

شاید بتوانید چیزی بنویسید که خواستار تعامل باشد و بازخوردهایی را که جمع کرده اید دنبال کنید. شما می توانید یک مسابقه ارائه دهید ، برای تکمیل ، ساخت وبینار دو طرفه یا برنامه ریزی چت توییتر ، به خوانندگان ارائه دهید. من یک بار در کنفرانس بازاریابی به شکل یک نمایش بازی مشارکتی ، یک سخنرانی اصلی را تحویل دادم - مخاطبان از ابتدا تا انتها در مورد آن صحبت می کردند.

امکانات زیاد است به جای اینکه به وظیفه به عنوان یکی از کارهایی که در آن کار ارائه یک درس است نزدیک شوید ، به عنوان میزبان یک درس فکر کنید. از تخیل خود برای درگیر کردن تخیل مخاطب خود استفاده کنید.

3. پیش بینی پذیری سمی است

بزرگترین تمایل بچه های من در مدرسه این بود که تقریباً هر روز همان روال معمول است - یادآوری خوبی که یکی از مشاغل ما به عنوان بازاریاب محتوا این است که با پیش بینی پذیری نبرد کنیم.

اکنون ، من به شما پیشنهاد نمی دهم که وثیقه خود را در برنامه یا برنامه خود قرار دهید - من صرفاً توصیه می کنم که مسائل را یک بار در یکجا مخلوط کنید.

من از دخترانم پرسیدم ، "اگر یکشنبه دوشنبه به مدرسه بروید ، معلم گفت:" این هفته ، به جای درس ، هر روز چیزهای متفاوتی را نشان می دهد: یک فیلم ، یک آزمایش ، یک روز جادویی ، یک روز موسیقی و بازی. ؟ "" این دو لبخند بزرگ را برانگیخت.

اگر روال تولید محتوا شما 100 درصد تلاش های خود را در پست های وبلاگ (یا وبینارها ، یا هر قالب دیگر برای محتوای خاص) متمرکز می کند ، باید از مسیر خود جدا شوید. فیلم ، صوتی ، مطالعات موردی ، کارتون ، اینفوگرافیک ، نمایش اسلاید یا هر چیز دیگری را که می توانید تصور کنید ، تزریق کنید تا انواع مختلفی را در تکنیک های آموزش خود قرار دهید.

4. تشویق سفرهای میدانی (بدون نیاز به لغزش اجازه)

من می دانم که این ممکن است تکان دهنده باشد ، اما بچه ها سفرهای میدانی را حفر می کنند. راه نهایی برای شکستن یکنواختی مدرسه ، سوار شدن در اتوبوس و ترک آن برای روز است. راستش ، چه جالب تر: یک درس تاریخ کلاس درس مبتنی بر عجله طلای کالیفرنیا ، یا سفری برای بازدید از موزه راه آهن ایالتی کالیفرنیا؟ سخنرانی در مورد دولت ایالتی ، یا گشت و گذار در ساختمان پایتخت ایالتی؟

بازاریابان محتوای موثر برنامه ریزان سفر عالی هستند. آنها سفرهایی را به مقاصد هیجان انگیز ، جایی که یادگیری به صورت ارگانیک انجام می شود ، منشور می دهند.

یک مثال بارز در اینجا نشان دادن یک نام تجاری است که نمونه ای از درسی را که می خواهید برای تدریس نشان دهید. اما بیایید این ایده را بیشتر بگیریم. شانس خود را در نظر بگیرید و داستان های قابل توجهی را بگویید. شرح حالهای جذاب یک رویداد آنلاین برگزار کنید. یک کتاب یا مستند را برجسته کنید. با اتصال آن به درس خود به روشی معنی دار ، علاقه موجود را در یک شخص ، مکان یا چیز به ظاهر بی ربط قرض دهید.

شما به یک اتوبوس احتیاج ندارید - فقط لازم است چرخ ها را در ذهن خود بچرخانید.

5- استرس را برطرف کنید

بچه های من خاطرنشان کردند که چقدر استرس زا بودن در مورد چیزهایی که "به آنها اهمیتی نمی دهند" یاد می گیرند (در مورد آنها ریاضی است). و استرس آنها با این واقعیت پیچیده می شود که آزمایش آنها بر روی مواد انجام شود.
البته برخی دانش آموزان عاشق ریاضی هستند ، اما هنوز از طریق کلاس موسیقی یا کلاس ورزش و تاریخ ترسناک می خوابند.

به عنوان بازاریاب محتوا ، ما واقعاً لازم نیست کسی را به هر درس یا موضوعی مجبور کنیم. اما هنوز هم ، این مفهوم در مورد برخی از بین رفته است.

اگر بازاریابی محتوا آموزش و پرورش باشد ، هنگامی که دانش آموزانمان را دوست داریم به ما می آموزیم بسیار موفق تر خواهیم بود. میدانید آن چیست؟ من پیشنهاد می کنم که این وظیفه شماست که پیدا کنید. با "کلاس" کار کنید از آنها بپرسید که چه چیزی می خواهند در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند. از آنها سؤال کنید که آیا آنها حوصله دارند ، یا به ویژه از هر یک از محتوای شما هیجان زده شده اند. از آنها سؤال کنید که کجا موفق می شوید ، و در کجای شکست هستید ، از نگاه آنها.

به علائم غیر کلامی نیز توجه کنید. موفقیت ها و شکست های شما ظاهر خواهد شد - اگر به اندازه کافی مراقب باشید که به طور دائم توجه کنید ، و اقدامات لازم را برای بهبود انجام دهید. انجام بررسی ها و گزارش های خروج. به تجزیه و تحلیل خود مراجعه کنید. "کنفرانس معلم / دانش آموز" را از طریق رسانه های اجتماعی انجام دهید.

آشپز مورد علاقه شما سلیقه شما را می داند - و معلم مورد علاقه مخاطبان شما نیز باید باشد.

اعتبار اضافی
در حال حاضر مدرسه برای بچه ها است ، اما این معلمان هرگز برای ما مهم نیست - نه اگر در مورد بهتر و بهتر شدن در حرفه خود جدی هستیم.

کار ما فقط ارائه دانش نیست. وظیفه ما اینست که خستگی را که اغلب با یادگیری همراه است حذف کنیم و درسهایمان را فراموش نشدنی کنیم. حواست به منه؟

آیا تاکتیک هایی را برای کار گذاشته اید که فکر می کنید شما را معلم بهتری می کنند؟ امروز آنها را به اشتراک بگذارید - اگر بخواهید به خوانندگان آموزش دهید.

منبع : contentmarketinginstitute

آردینی اوخو
چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399
بؤلوملر : آموزشی,